Nowe numery telefonów do serwisu technicznego DELLEMC

Dell wprowadził nowe numery telefonów do następujących działów:

I Dział Wsparcia Technicznego DellEMC:

  1. Gwarancja podstawowa: 022 5071 700 (08:00 – 17:00 pn. – pt.)
  2. Gwarancja Next Business Day (serwis u klienta): 022 5071 700 (08:00 – 17:00 pn. – pt.)
  3. ProSupport (obejmuje usługę ProSupport z technologią Copilot): 022 5071 777 (24×7(08:00 – 17:00 pn. – pt. w jęz. polskim. Po godzinach obsługa w jęz. angielskim.)
  4. ProSupport Plus (obejmuje usługę ProSupport z technologią Copilot): 022 5071 777 wew: 1100257, 24×7 (08:00 – 17:00 pn. – pt. w jęz. polskim. Po godzinach obsługa w jęz. angielskim.)
  5. Premium Support & Premium Support Plus: 022 5071 978, 24×7

 

II Usługa ProSupport w zakresie oprogramowania firmy Dell i innych dostawców:

  1. Force 10: 022 5071 978, wew: 1100257, 24/7
  2. Active System Manager: 022 5071 978, wew: 1100257, 24/7
  3. Hermes DAS: 022 5071 978, wew: 1100257, 24/7
  4. EVO RAIL: 022 5071 978, 24/7
  5. VMWARE: 022 5071 777, wew: 3480319, 24/7